tisdag 28 juni 2011

Paketdaag☆

Det var så länge sedan jag hade på min min rosa peruk *o* kanske ett halvår. :3 Uhuhuh den luktar Julia </3 :c Det är iaf bara 6 dagar kvar<3 Längtar ihjäl mig :C <3 Vi ska på ridläger i en vecka sedan så ska jag följa med henne till Öland :D Idag så fick Julia en lillasyster :cc Vill också ha en lillasyster :@ Hon ska kanske heta Hedvig :D Idag så fick jag min blus från Angelic Pretty som jag hade köpt av Katja :D Paketdaag är de bästa dagarna 8D Sitter och lyssnar på versailles nu :3 är hungrig för jag har inte ätit något mellanmål eller lunch :C Fick panik innan .__. skulle dra upp persiennerna och så såg jag att det var en spindel när vid persiennerna :C Jag fick damp och ryckte och drog tills den blev mosad :C Hahaha detta var min dag XD Min klänning heter Milky Planet och mina strumpor är från Baby the stars shine bright, skorna är från secret shop några accessoarer är från Chocomint.

Såhär såg jag ut idag c:



Saknar min fru </3

Yäähh blusen från Katja :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar