lördag 11 juni 2011

Uppcon Dag 2

Ja, andra dagen på UC så var det först lolita meet så vi fick till en glasskiosk och köpte glass c:

Mimmi blåser såpbubblor c:
Klänning: Sugary Carnival pink OP

Jättesöta Ellinor 
Klänning: Wonder Party sax OP


Sedan efter så  hängde jag med Alicia, Sofia och Fridde! Det var Project Chu och åh vad de var bra!! Senare så fick Alicia ett sms av UppCon att det hade varit inbrott i hennes sovsal, så hon fick sova hos mig på hotellet c: Som tur så hade hennes resväska varit helt orörd! Sen så kunde man göra sina egna lösnaglar så jag och Alicia gjorde till mig c: Hahahah jag failade hårt medans Alicia gjorde värsta underbart fint :@ Vi orkade inte köa till cosplay tävlingen som pågick när vi fixade naglarna för folk köade liksom 4 timmar innan! Man vill ju göra roliga saker :<

Det var lösnaglarna jag och Alicia gjorde c:

Jag fixar naglar c:
Salopette: Dreamy DollHouse Salopette

Jag och söta Anastasia c:
Min klänning: Milky berry OP pink
Anastasias klänning: Baby The Stars Shine Bright 

En bild från lolita-meetet c:

Jag och Alicia på hotellet c: <3

Dör så söt Astrid är <3 
Hon cosplayar som Chrome
Jag ser mupp ut :< 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar