onsdag 25 maj 2011

Fedt gott!

Igår så gjorde jag after eight glass till min japanskalärare :D 
Typ tog en chokladbit sen c: 
Jag börjar iaf bli nervös att min salopette och op min inte ska komma innan UC :< 
Maja sade att jag kunde få låna hennes vita fluffkjol som jag ska ha till op:n 
Någon frågade mig vad som var min allra högsta dröm är. 
Jag har kommit på det! 
Min allra högsta dröm är att krama Miyavi!!
Nästa gång han kommer till Sverige så ska jag köa i 8 timmar innan konserten och jag ska komma in först! Ska ställa mig allra längst fram! Skulle inte tvekat att hoppa upp på scenen och krama honom men det finns ju vakter </3 Sitter typ och kollar på videon från konserten<3 
Kommer ihåg när han sprutade vatten från sin vattenflaska! Jag fick i mitt ansikte och på klänningen!<3<3 Fan att jag tvättade den... :<< 
Bara för att jag saknar Miyavi så lägger jag upp en video. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar